واحد بازرگانی و فروش(نمایندگی پاناسونیک)

کادر بازاریابی و فروش این شرکت متشکل از متخصصین فروش با تحصیلات مرتبط،آماده پاسخگویی به مشتریان می باشند. پرسنل این واحد ، با هدف جلب رضایت مشتری سعی بر راهنمایی در انتخاب صحیح تجهیزات مورد نیاز آنها دارند،همچنین کارشناسان این واحد با شناخت کامل از تجهیزات موجود در بازار ایران و بازارهای جهانی پس از پی بردن به نیازهای واقعی مشتری، تجهیزات لازم را در یک یا چند نمونه معرفی، و در صورت تایید و پوشش کامل نیازهای مشتری،اقدام به صدور برگ گارانتی و فاکتور رسمی می نمایند.

بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش(نمایندگی پاناسونیک)

کارشناسان و تکنسین های این شرکت پس از گذراندن دوره های آموزشی مرتبط در این مرکز،مشغول به کار می گردند.کارشناسان این واحد با حضور در انجمن ها،همایش ها و سمینارهای آموزشی در داخل و یا خارج از کشور، با در اختیار داشتن یکی از مجهزترین مراکز تعمیر در سطح کشور،در امر خدمات پشتیبانی،مشتریان را یاری می رسانند.کارشناسان مستقر در این بخش،آماده پاسخگویی تلفنی به مشتریان در خصوص رفع عیوب سطحی و راهنمایی کاربر در جهت استفاده بهینه و صحیح از تجهیزات می باشند.

شرکت  ابزار الکترونیک آبنوس از سال ۱۳۸۸ عمل خویش را در مسئله فروش , سرویس ها بعداز فروش و تعمیرات گونه های ماشین های اداری از قبیل دستگاه های نسخه برداری , پرینتر , فاکس , اسکنر و تلفن همراه های گوشی تلفن ثابت , بیسیم و تلفن همراه را استارت نموده است . این مجموعه توانسته در سالهای اخیر به مدد حضور کارشناسان فنی زبده و آشنا به دانش و تکنیک های روز عالم نمایندگی قانونی تعدادی کمپانی دارای اعتبار فرنگی از قبیل ( Panasonic – HP – Canon – Toshiba – Brother – Samsung ) را دراین مورد دریافت کند . همینطور کمپانی سرویس ها اتومبیل های اداری ابزار الکترونیک آبنوس با دقت به توان تخصصی خویش توانسته “ سکو ۲ “ شورای خوب انفورماتیک در مسئلهسرویس ها پشتیبانی ” , “ سکو ۳ “ در موردکانال داده های رایانه ای و مخابراتی ” و “ مرتبه ۵″ در قضیهایجاد و ارائه رایانه های غیر Main Frame ” از اداره رئیس و طرح ریزی مرزوبوم را دریافت کند .

این موسسه در مورد پشتیبانی خودرو های اداری سازمانها با انجام موفقیت آمیز چند قرارداد با سازمانهای مدنی , نصفه مدنی و سری و دریافت رضایت بی نقص از کارفرمایان , توانسته کارنامه پرباری در مورد سرویس ها پشتیبانی سیستم های رایانه ای و خودرو های اداری از خویش به جا بگذارد .

این مجموعه با داشتن سیستم های رابطه با مشتریان ( CRM ) قدرتمند و سیستم توسعه یافته حسابداری و کارتابل داخلی توانسته است در جلب رضایتمندی مشتریان خویش قدم موثری بردارد و دریافت گواهینامه های ISO9001 , ISO14001 , OHSAS18001 مهر تأییدی است بر کیفیت سیستم مدیر یک دست . نیز چنین در مورد سیستم های مخابراتی با در دست داشتن تعدادی مثال قرارداد مخابراتی و به حامی حضور کارشناسان مخابراتی با تجربه قدم های بلندی در افزایش مرحله سرویس ها رسانی به مشتریان و همینطور ارائه راهکارهای نوین ارتباطی اعم از فعال سازی سیستم گوشی تلفن اکانتینگ ( PRE PAID ) و ارتباطات چهره یی برداشته است . از سایر کار های این مجموعه می شود به انجام سرویس ها گارانتی فروش و گارانتی سرویس ها اشاره نمود که به نحو مناسب و مکانیزه سرویس ها گارانتی برای مشتریان انجام می‌گیرد .

. شالوده و شالوده خط مشی این موسسه ارائه سرویس ها , تعمیر و پشتیبانی و نصب و فعال سازی با استفاده از حداکثر توان فنی در چهارچوب موازین و قانون ها ارگانهای ضابطه گذار است . گفتنی است فعلا این مجموعه با در اختیار داشتن حدود ۱۰۰ نفر کارکنان تمام وقت درتمامی کار های ذکر شده در صدر مهیا همیاری و سرویس ها رسانی به کلیه سازمانها , نهادهای مدنی و محرمانه , فراهم کمپانی در مناقصات و مزایدات مدنی و محرمانه میباشد .

کمپانی سرویس ها اتومبیل های اداری ابزار الکترونیک آبنوس به جهت پوشش کانل نیازهای مشتریان , مبادرت به فعال‌سازی سرویس ها از منش بدور ( Call Center ) از روش گوشی تلفن و سایت کرده است . همینطور این مجموعه در سمت جلب اعتماد مشتریان و ثابت پایداری به لزوم اجرای قانون ها و ضوابط کشور ایران مبادرت به دریافت همه مجوزهای واجب از مراجع ذیصلاح از قبیل : اتحادیه خودرو های اداری , اتحادیه مخابرات و گوشی تلفن و وزارت صنعت و معدن و تجارت در درون مرزوبوم , و دریافت گواهینامه های بین المللی از موسسات آفریننده در بیرون مرزو بوم کرده است .

از سایر کار های دارای ارتباط به‌این این موسسه می شود به مشورت , پباده سازی , اجرا و محاسبه بر اجرای پروژه های مخابراتی , مرکز ها مخابراتی شهری و بین شهری و بین المللی , کانال های انفورماتیکی , کانال های چک چهره ای , کانال های صوتی بر خط ( VOIP ) , سرور های ذخیره ساز , سرورهای سیستم های صوتی , چهره ای و امنیتی , سیستم های نوبت دهی و توقع در صف و همینطور سرویس ها فروش , بعد از فروش و خدمت و حفظ امکانات تراز ماهر اداری و چاپ از جمله پلاتر , پرینتر سه بعدی , دستگاه های چاپ ماهر و … . اشاره نمود .